Toto je archívna verzia magazínu T-Station, ktorého prevádzka bola ukončená 31.7.2008


:: Médiá a reklama zobraz všetky zobraz všetky

  1  
Čo je pre všetkých, musí byť aj pre analfabetov
[20]
Viera Langerová | 12.12.2007
Akoby niekomu v médiách sakramentsky záležalo na tom, aby vás jednoducho v rámci infozábavy postrašil alebo rozosmial, skrátka zdvihol úroveň emócií a zaklamal vám, že ak budete vedieť, že niekde v Pakistane vybuchla nejaká bomba, ste inteligentným informovaným divákom. »
Popoluška, čo predáva mobily a spieva operu
[53]
Elena Akácsová | 12.7.2007
Británia má talent a volá sa Paul Potts. Viac ako o talent však v tomto prípade ide o šikovný dramaturgický ťah, ktorý by sa dal nazvať aj podvodom na divákoch a ďalších zúčastnených. Tú súťaž totiž nevyhral jeho spevácky talent, ale jeho popoluškovský príbeh. »
Ďalšie štyri spôsoby, ako zvrzať reklamu
[45]
Tereza Veselská | 21.6.2007
Reklama je niečo ako taktika slovenskej hokejovej reprezentácie. Rozumejú jej absolútne všetci. Najviac tí, čo to pozerajú v televízii a najmenej ten pán v saku, čo počas zápasov stojí za hokejistami. »
Reklamy, ako by ich jedna mater mala
[47]
Tereza Veselská | 7.6.2007
Problém je, že notoricky známych klišé, ktoré možno použiť pre najširšie cieľové skupiny, nie je v živote neobmedzené množstvo, takže reklamy sa v používaní istých zrozumiteľných symbolov musia nevyhnutne opakovať. »
Reklama a kreativita: nie až také kamarátky
[39]
Tereza Veselská | 24.5.2007
Drvivá väčšina reklamnej práce je čistá rutina kombinovaná s hľadaním večných kompromisov medzi predstavami klienta, vlastnými predstavami a rozpočtom. Pre dôkazy netreba chodiť ďaleko. »
Tento hokejový prenos vám prináša...
[13]
Tereza Veselská | 10.5.2007
Vymýšľať hokejovú reklamu hraničí takmer s istotou, že čokoľvek vymyslíte, ak to ľudia uvidia 200-krát za mesiac, nakoniec to budú nenávidieť. »
Dobrý deň, ako na vás pôsobí táto reklama?
[44]
Tereza Veselská | 26.4.2007
Keď sa chce sústružník presvedčiť, ako mu ide práca, vezme do ruky jeden zo svojich výrobkov, pozrie naň a vidí. S reklamou to je o kus komplikovanejšie. Vtip a kreativita neznamenajú efektivitu, a naopak. »
Panoptikum reklamnej hrôzy v uliciach
[91]
Tereza Veselská | 12.4.2007
Všetky reklamy, ktoré tu spomeniem, sú vyberané s úmyslom, aby k nim bolo čo povedať. Presnejšie povedané, aby bolo na nich čo kritizovať z môjho subjektívneho pohľadu. »
Plus jeden denník
[12]
Dušan Mikušovič | 12.9.2006
Založiť si na Slovensku denník a dúfať, že bude úspešný, je ako veriť, že vám v rulete padne zelená nula. Musí mať väčšie fotky a väčšie titulky, lepších redaktorov a lepšie správy o počasí, musí mať lepšie vtipy vedľa lepšej kočky s väčšími prsiami, ako mali všetky kočky doteraz. »
Frázam zdar, športovým zvlášť!
[20]
Dušan Mikušovič | 4.9.2006
Športovým redaktorom sa človek nemôže jednoducho len stať ? musí vedieť, ako na to. Musí sa veľa učiť a musí si osvojiť aspoň základné termíny. Skóre sa otvára, účty sa skladajú, brankári čarujú, strieľa sa nebezpečne, kvality preverujú, rola favorita plní. »
:: Súvisiace reklamné odkazy
  
  1
Anketa
Budeme vám chýbať?

Mne ste chýbali aj doteraz.
Mne ste chýbali aj doteraz. - 8%
8%
Som tu prvýkrát, o čo ide?
Som tu prvýkrát, o čo ide? - 12%
12%
Áno, ale len ak aj my vám.
Áno, ale len ak aj my vám.  - 8%
8%
Konečne sa bude dať na slovenskom internete vyvetrať!
Konečne sa bude dať na slovenskom internete vyvetrať! - 1%
1%
Tie vaše pseudointelektuálske ufňukané kydy? Nikdy!
Tie vaše pseudointelektuálske ufňukané kydy? Nikdy! - 5%
5%
Práve zakladám svoj magazín a lepší.
Práve zakladám svoj magazín a lepší. - 0%
0%
Budete. V ktorej krčme sa mienite stretávať?
Budete. V ktorej krčme sa mienite stretávať? - 26%
26%
Mne bude chýbať Pišťanek, nemám koho žalovať.
Mne bude chýbať Pišťanek, nemám koho žalovať.  - 4%
4%
Mne budú najviac chýbať ankety.
Mne budú najviac chýbať ankety.  - 6%
6%
Čo si počnem bez Stropkova?
Čo si počnem bez Stropkova? - 14%
14%
A čo bez sexu?
A čo bez sexu?  - 3%
3%
Táto otázka je pod vašu dôstojnosť!
Táto otázka je pod vašu dôstojnosť!  - 13%
13%